Yess

Äntligen är jag klar med jämförelsen om olika ideologier. Skolan tar död på mig skönt att man är ledig på fredag eftersom vi ska sova över i skolan med klassen på torsdag. Ganska kul... nej men de ska bli spännande faktiskt och se vad för bus vi hittar på. Dansen börjar imorrn längtaar! Har gjort de sen i julas hehe.
Skriver från Amandas dator eftersom jag är osams med min dator just nu. Det lägger av hela tiden :((
Sitter i sängen och orkar inte resa på  mig men jag känner att jag verkligen måste städa mitt rum snart. Men det får bli en annan dag för nu ska jag jag tjocka i mig godis och mysa framför tven ett tag.  Hare bra



Dagens outfit oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0