fredag

kom nyss hem efter en lång dag och jag är svin trött.
jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort idag förutom att vi åkte skridskor och pulka dom två sista timmarna i skolan. Inge kul alls bara kallt :( lärarna tyckte nog de va roligast av alla..
När vi slutat hängde jag hos jennifer ett tag och sen träffade jag linn. Vi gick först hem till henne för vi missa bussen hem till mig hehe sen åkte vi till mig och jag åt pizza♥ Sen skjussade hennes brorsa oss till henne och sen gick vi ut. Vi gick runt lite överallt men det fanns inget att göra så vi tittade förbi skoldansen så vi tänkte gå in fast vi hade lovat oss att inte gå på nå skoldanser och spara pengarna istället för att de är så tråkigt där, men då hade vi ju inga pengar såklart så min stackars pappa fick åka ut och lämna. När vi väl kom in vare typ 2 timmar kvar så vi skulle göra det värt pengarna. Jag och mitt gäng var  vildast och dom enda som dansade som vanligt. Skoldansen var än en gång värdelös, nu lovar jag att jag inte ska göra misstaget igen och gå på nån mer skoldans. ;)
men men gjort är gjort och kommer aldrig mer igen eller vad de är man brukar säga haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0