on top of the world

tjaaa, fanny skrev till mig ungefär ett att jag skulle följa med när hon färgade håret hos frisören, tänkte egentligen duscha men, de skulle jag ändå inte hunnit så nje.
slängde på mig de närmaste, gick till bussen o mötte fanny.
gick till hallstahårcenter, låter glamouröst. (hahah)
va där i några timmar, hann tillochmed ta godis, hahaha fast dom bjöd ju, men fanny tycker de va som att ta.
(hon e konstig..) nerå, helt underbar ♥♥
hon blev het...
vi tog bussN till mig sen, med bambi prata liiiite, fanny va arg.
drog till maistro käka pirre och tog de lite lungt gick till ica, köpte godis, sen gick vi hem till fanny och gjorde, ja ingenting typ, tog de lika lungt som på pizzerian. eller? vadå lungt...
vi lyssnar på hollywod whore, past down on the floor, lalalala.
hahaha, vi hörs! ha de bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0