lita aldrig på någon annan än dig själv

tjeena
Har haft en ganska rolig skoldag faktiskt. roligast va sista lektionen som var hemkunskap. Då hade man ju något att se fram emot. ;) Jag och tjejorna har skrattat mycket som vanligt haha våran speciella humor gillas starkt.
sitter och försöker plugga men det blir bara att man gör massa annat som man inte borde, ska redovisa imorrn shit :o hur ska de gå..? 
jag är redanskoltrött men man får väll tänka på att våren är påväg. det är mycket skönare att gå ut nu när snön smälter och solen skiner.
ska ta en låång dusch och sen sätta på en film. tror det blir när mörkret faller.
Ska försöka lägga mig lite tidigare än vad jag brukar oxå, känner mig som en zombie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0