"Lan"

sitter i skolan klockan 4 på natten känns lite skumt. nej men jag sover ju över här med klassen inte roligt alls egentligen eftersom jag då inte tycker om min klass hehe Meen de blir vad man göre till. Vi har käkat pirre haha pizzabudet undra nog när han fick lämna 50 pizzor, han ba ska ni ha fest eller? ;o  jag har kollat på massa filmer, alla sög, och alla låg på min luftmadrass , fick plats 4 stycken på den om inte mer. Eller ja alla utom jag fick plats dårå.. Alla är nog lite trötta men ingen vågar sova för då får man sås i ansiktet :( JAg, jennifer och alice hade tänkt att lana film  men icke. Man fick ju inte med sig nåra filmer såklart. 
Nu sitter vi och dunkar musik,Tjockar godis och ska snart ut i ljushallen och steka eller nåt.'
 vi ska va ute ur skolan typ halv 8 imorrn.. eller idag? Aja så de blir ju inte mycke sömn iallafall ;)
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0