i can´t live without you

Har nyss vaknat av min hemska väckarklocka som jag inte ens hade ställt. Nu sitter jag här och har det bra. Funderar på vad jag ska ha på mig medans jag lyssnar på lady gaga h3h3. Nörd jag är :) har jätte ont i halsen så jag ska fixa honungsvatten snart i hopp om att jag ska bli av med hostan och få tillbaka rösten.
Ska till carlforsska på öppet hus om ett tag. Börjar bli stressigt med gymnasievalet nu. Alla säger olika, nåra tycker en skola är bra och nåra tycker den suger. Man vill ju välja rätt nu och inte behöva byta sen. Vet inte ens vad jag vill bli än så jag ska gå samhäll och det har ju typ alla skolor!  Har vart på 10 öppethus och alla verkar bra . Tror endå de blir Rudbeck eller kantzowska, det skulle ju vara skönt att inte behöva pendla och lägga ner den tiden till nåt viktigare. Jättesvårt faktiskt, man vill ju inte bara slösa bort tre år.




ganska gammal♥
ganska gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0