hela livet blev en fest

Äntligen är det helg! veckan har gått ganska fort faktiskt, va inte så hemskt som jag trodde hehe. Började halv nio idag. As seg dag det är nog den tråkigaste fredagen på länge. Lunchen spenderades hos rebecca men när vi skulle tillbaka till idrotten kom aldrig bussen . Men vi ville verkligen vara med så jag fråga byggarbetarna hos rebecca på skoj om dom kunde skjussa oss. Dom sa först nej men sen gjorde dom de (a) Vi hann va med i en halvtimme, värt? nejj men kul hade vi.
Har inga planer alls för ikväll än, har absolut ingenting att göra. Alla är så bittra man blir ju nästan tjurig själv
hah!
Shalala aja nu ska jag fortsätta med att sitta i mina sjukt sköna myskläder, blir nog att ha på dom resten av dagen, måste fundera ut whats up med min bena oxå....
Peace Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg emeli

2011-01-15 @ 15:10:17
Postat av: hemen

nice blogg emeli

2011-01-15 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0