onsdagen

Mammas födelsedag :))
Jag slutade vid fyra efter hemkunskapen där vi bakade bullar som blev as goda.Jag och josefine är ett bra team ;)
sedan skyndade jag mig till tåget till västerås där jag skulle fira mamma med familjen. Vi  gick först lite på stan bland annat i leksaksaffären ;) och sen åt vi pizza, ovanligt? haha ne men sjujävla gottt som vanligt.
Tror jag är beroende av pizza :o skulle kunna äta hur mycket som helst utan att tröttna..
Efter det vare bara att bege sig till dansen orkade egentligen inte så trött som jag va men de var kul som det brukar vara.
Körde styrketräning typ halva timmen  de  va ju ganska jobbigt......
Såå jag har träningsvärk i revbenen nu (haha?)



Nåra bilder från dagen

Kommentarer
Postat av: Therese

grattis till henne då! :)

2011-02-03 @ 21:50:15
URL: http://theresewibeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0