Love is my religion

Hej, Jennifer här :) Emelie och jag har bakat en stengod blåbärspaj, nu sitter vi här och har det bra med hög musik.
Jag försöker få tag på nån typ som jobbar på kg men det verkar omöjligt... tycker att dom kan svara! :D
Emelie är skitsooooo (stavning?) hon sitter o kallar sig själv för Martin och ska göra en sång som heter "en sång om Martin", hahahah! :D Hon verkar förövrigt ha det jättekul när hon sitter och läser på mina filmer.

Tralalalalalal vad vi är bra! :)
Ha det bäst för nu ska vi hitta på nå as kul (Y)
Cherioo!


www.jennifereklund.weebly.com, kika in :D


Kommentarer
Postat av: jennifer

grym jag är på att blogga ;)

hur gick det med sången om martin? :D

2011-02-17 @ 20:08:42
URL: http://www.jennifereklund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0